Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T21:12:59+03:00
Povestea lui Genji de Murasaki Shikibu (o carte buna dar preeeeaaaa lungaaaa)
2014-04-14T21:20:15+03:00
Robinson Crusoe este primul roman scris in limba engleza.
Murasake Shikibu a fost prima femeie care a scris primul roman.Cartea cuprinde 54 de capitole,fiecare de insumand peste 1.000 de pagini.
Robinson Crusoe
Si eu ce am zis? :))
scuze. am vrut sa adaug un raspuns si din greseala am comentat la raspunsul tau :)