Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-14T20:59:54+03:00
Era o data un un mosi..
am cantat odata.
nu mai vin la tine.
de mult era o baba.
demult am mancat.
merg la bunici alta data.
altadata era mai bine.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T21:00:32+03:00
Numai umbla seara p-afara, o sa racesti!
ea nu mai lucreaza in plus la matematica

demult, a fost candva o printesa foarte frumoasa
mai ai nevoie de mult exercitiu si practica pentru a ajunge la o performanta

odata erau doua surori de imparat care nu faceau mai nimic, stateau toata ziua
ne mai trebuie o data la care sa mergem la munte

vom merge altadata la padure
iti vom stabili o alta data la care sa ne intalnim
10 4 10