Puteti sa-mi explicati notiunea de subgrup? Cum as putea sa arat ca o multime H este subgrup al grupului G? Nu prea am inteles de la scoala... (clasa a 12a)

2
ca H sa fie subgrup al lui G trb sa fie inclus in G adica toate lementele din H sa se gaseasca in G

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T00:59:30+02:00
(G,*) formeaza grup
H trebuie sa fie multime nevida si sa fie inclusa in G.
H este subgrup <=> x,y apartine lui H=> x*y apartine lui H si x apartine lui H=> x' apartine lui H (x' simetricul lui x)
sau 
H este subgrup al lui G<=> (H,*) este grup
1 5 1
2014-01-19T10:20:11+02:00
Adica h sa fie inclus in g sau h sa se gaseasca in g