Îmi trebuie câte un antonim pentru fiecare dintre cuvintele: impacient , politicoși , afară .

2
politicosi-badarani
afara - inauntru, polticosi - nepoliticosi, impacientat cred ca ai vrut sa zici si antonimul este calm sau relaxat
politcosi-indelicatete , impolitete

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T19:45:31+03:00
Impacient-rabdator
politicosi-nepoliticosi
afara-inauntru
2 5 2
2014-04-14T19:46:02+03:00
Impacient≠rabdator
afara≠inauntru
politicosi≠nepoliticosi