Cine este dragut/a si imi spune si mie totul despre: prepozitia conjunctiva, inerjectia intr-un mod mai usor de memorat.....

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

VA MULTUMESC

2
si cu exemple daca se poate.... ;)

Răspunsuri

2014-04-14T19:35:38+03:00
Interjecția este o parte de vorbire neflexibilă prin intermediul căreia se exprimă senzații, sentimente, îndemnuri, chemări sau se imită un sunet din natură.
Ce e comic, teach = prof, baci = in varsta, simplu ? Ai simtul umorului, apreciez, fii coool , da ? Profi...sunt destui....cum sunt, stiti voi , nu ?
Gata, incep....freeze...acolo !
ok baci
Rabdare daca vrei un raspuns ok, inca se chinuie sa deschida...
da.....teach
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T19:38:53+03:00
Interjectia-partea de vorbire care exprima sentimente , senzatii sau imita sunete si zgomote din natura.Sunt simple(ah , o , uf , hmm) si compuse(tic-tac.hei-rup,hondoronc-tronc) si de adresare(ma,ba,bre,fa),de a atrage atentia unui lucru ( hei,bai,iata,ia,uite).
Nu esti...cand intrebi, ramaii in fata pc-ului, cand e nevoie de clarificari, raspunzi, ok ? Bye !
da. dl.profesor
OK multumesc...
abia astept...
xD