Răspunsuri

2014-04-14T19:10:56+03:00
Meșteșugaritul,economia,armata,viata culturala

3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T19:12:59+03:00
Dupa ce dacia a fost romanizata s-a dezvoltat zic eu mai usor
Atunci cand dacia sa destra mat si s-au format 4 state a luato in jos ca si axemplu "Dobrogea a fostcucerita de turci".
eu sunt turc..:P
ei da
si ce
:-D
off............. nu intelegi nmk................. mai baga o fisa si mai gandeste-te