Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-14T18:51:36+03:00
Albinuta zumzaneste , toata ziua prin zavoi 
Zboara  apoi din floare-n floare si ne-a duce lucruri noi 
Dupa ata munca grea , in stup isi gaseste odihna 
Prieteneste aproape frateste isi imparte avutia 

Comentariul a fost şters
:*
Da este cel ami bun raspuns
mersi daca poti voteazal ca cel mai bun
Gata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T19:06:50+03:00
Zimbeste prieteneste
imparte frateste
iubeste parinteste
distreaza-te amiceste