Enumerati activitatile casnice care necesita consum de apa (de exemplu - sapalatorul rufelor , udatul florilor , prepararea bucatelor etc) Ce fel de apa poate fi folosita in fiecare caz (apa de la robinet / fintina sau fiarta , naturala sau distilata , apa minerala gazoaa sau plata etc.)?

2

Răspunsuri

2014-04-14T18:40:25+03:00
Activitati : 
Udatul florilor , spalatul ruferol , prepararea mancarii , spalarea a diferite ornamente , spalarea corpurilor [ omenesti sau animale ] , sa bem apa etc.. 
Succes !
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T18:42:58+03:00
Consumu de apa (carbogazoasa si plata),prepararea bucatelor(apa fiarta),igiena corporala(apa incalzita),udarea florilor(apa din panza freatica),racorirea corpului(apa din panza freatica).