Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T18:20:18+03:00
Poezia exprima o stare trista deoarece vara pleaca de la poet si iarna se asterne . Iarna este un anotimp rece , friguros in care natura se vestefeste lasand in rma un peisaj friguros si trist . 
Succes !
Multumesc !
Poezia "Ce te legeni..." este o creatie lirica,intrucat Eminescu isi exprima in mod direct sentimentele de dragoste pentru natura,starea de melancolie provocata de scurgerea ireversibila (intr-un singur sens,fara intoarcere -n.n.) a timpului,principalul mod de expunere fiind descrierea.
Corect !
  • Utilizator Brainly
2014-04-14T18:20:41+03:00
Melancolia si tristea poetului  deoarece Eminescu  isi exprima  sentimentele  triste , se simte  singur "pustiit si amarat"  si reuseste sa picteze in propozitii imaginea din sufletul . Copacul fara ramuri este poetul care se simte din ce in ce mai trist mai singur