Răspunsuri

2014-04-14T18:27:15+03:00
Duca-se pe pustii ! 
Rogu-mi-te !
Nu-mi permiteti ?
Manca-v-ar Raiul ! 
De ce te-as certa ?
Vedea-te-as mare !
Duceti-va mai incolo ! 

ESTI ONLINE ? OK ? Uite ca nu au pierit toti profii adevarati, da ? Revino oricand ! prof. V.Rascanu 
Rogu-mi-te = mi si te sunt pronume, Nu-mi permiteti = mi este pronume !
E clar, ai inteles ???
da,mersi
OK ! Bye !
Mai trebuiau ...acum vad, sorry ! OK , deci : Vezi-ti de treaba ! Duce-mi-s-ar bolile si nevoile ! ( mi si s ), Nu le-ar fi rusine ! ACUM E OK !!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T18:34:22+03:00
Maria,ajuta-ma la aceasta problema!
Ce-ai facut in vacanta?
Da-mi te rog creionul de pe jos.
Mi-ar placea sa citesc multe carti.
Vino si-ti strange lucrurile.
Du-te cu prietenii in parc.
Nu-nteleg acest exercitiu deloc.
Catalin n-are tema facuta toata.
El spune c-ar face o casa.
Azi te-am vazut in statia de autobuz.
1 5 1