In poezia:
- Ce te legeni, codrule,
Fără ploaie, fără vânt,
Cu crengile la pământ?
- De ce nu m-aş legăna,
Dacă trece vremea mea!
Ziua scade, noaptea creşte
Şi frunzişul mi-l răreşte.
Bate vântul frunza-n dungă -
Cântăreţii mi-i alungă;
Bate vântul dintr-o parte -
Iarna-i ici, vara-i departe.
Şi de ce să nu mă plec,
Dacă păsările trec!
Peste vârf de rămurele
Trec în stoluri rândurele,
Ducând gândurile mele
Şi norocul meu cu ele.
Şi se duc pe rând, pe rând,
Zarea lumii-ntunecând,
Şi se duc ca clipele,
Scuturând aripele,
Şi mă lasă pustiit,
Vestejit şi amorţit
Şi cu doru-mi singurel,
De mă-ngân numaï cu el!

extrageti secventele care ilustreaza ideea trecerii timpului!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

2014-04-14T18:09:47+03:00
Dacă trece vremea mea! 
Ziua scade, noaptea creşte
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T18:11:49+03:00
'daca trece vremea mea?'
'ziua scade,noaptea creste'
'bate vantul...cantaretii mi-i alunga'
'iarna-i ici, vara-i departe'
'daca pasarile trec'
'si se duc pe rand,pe rand'
'zarea lumii-ntunecand'
'se duc ca clipele'
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters