Răspunsuri

2014-04-14T17:55:24+03:00
Epitetul SI ma lasa pustiit vestejit si amortit prezinta in poezia lui eminescu plecarea pasarilor ca fiind un element important in viata codrului

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T17:59:03+03:00
Secventa citata face referire prin imaginea vizuala a codrului asupra caruia s-a abatut nemiloasa toamna la sentimentele eului liric ce se identifica cu acesta.epitetul triplu este folosit pentru a acentua starea mohorata ce pluteste deasupra codrului, dar si in inima poetului coplesit de tistetea trecerii timpului
1 5 1