Răspunsuri

2014-04-14T17:22:26+03:00
Trei argumente:In primul rand daca esti educat si civilizat te comporti ca un om normal (si nu te faci de ras) si asta te formeaza pe tine ca un om normal....
2.Daca esti un om cu caracter inseamna ca esti un om educat ceea ce da o dovada de buna crestere.
3.Dupa parerea mea cu cat esti mai educat iti faci un bine tie,pentru ca nu vei avea de suferit din cauza ca nu ai un comportament neadecvat.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T17:30:07+03:00
Caracterul este fundamentul unei educatiei, temelia acesteia ! 1)Nu se poate vorbi de comportament civilizat fara o suma de norme si principii morale pozitive acumulate corect.2) Integrarea profesionala,  sociala si familiala in lipsa acestora este deficitara. 3) Armonizarea cu o anumita comunitate si asigurarea echilibrului psihic intru reusita individuala sunt imposibile ! prof. V.Rascanu 
OK ? Astea sunt pe scurt, da ?
mersi mult:*
Pentru nimc, te mai astept oricand !