Hard-Disk-ul numid popular HDD , este o componenta vitala calculator-ului dvs. Pe el se stocheaza toate fisierele , programele , s.a.m.d , adica memoria.
Discul dur (sau hard disk; este un dispozitiv electronic-mecanic pentru stocarea sau memorarea nevolatilă (permanentă) a datelor

Răspunsuri

2014-04-14T17:17:03+03:00
Hardiskul este un dispozitiv electronic-mecanic pentru stocarea/memorarea datelor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T17:17:19+03:00
Hard Disk-ul (HD) este unitatea de stocare a datelor intr-un computer.Atunci cand copiezi, transferi dintr-un CD, modem USB, floppy disk, informatia criptata se transfera in HD
1 5 1