Răspunsuri

2014-04-14T17:02:44+03:00
oceane: ATLANTIC , PACIFIC , INDIAN , ARCTIC
mari: MAREA NEAGRA , MAREA MEDITERANA , MAREA MOARTA etc...
golfuri: GOLFUL MEXICULUI etc...
stramtori: AGATE etc etc...
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T17:05:53+03:00
Exemplu de oceane:Oceanul Pacific,Oceanul Atlantic,Oceanul Indian si Oceanul Arctic (sunt doar 4 pe glob).Acestea sunt mari intinderi de apa care ocupa o mare parte de pe glob...
Mare:este un nume generic dat vastelor intinderi de  apa statatoare,adanci si sarate,de pe suprafata Pamantului,care de obicei sunt unite cu oceanul printr-o stramtoare.
Exemplu:Marea Neagra,Marea Moarta...
Stramtoarea:este un canal ingust de  apa ce conecteaza 2  bazine acvatice mari.
Ex:Stramtoarea Gibraltar,Stramtoarea Bosfor.
Golful: este o parte a unui lac sau ocean care înaintează într-o deschizătură largă a uscatului și este înconjurată de pământ din trei părți.
Exemplu:Golful Hudson,Golful Persic.
2 5 2