Datimi exemple niste propoziti exprimate prin complemant circumnstatial de mod si prin ce sunt exptimate ?

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Canta mai bine decat ma asteptam.
canta -propozitia 1 (principala)
mai bine decat ma asteptam-propozitia 2(subordonata Completiva circunstantiala de mod)
Vino cat poti de repede!
Vino-propozitia 1(principala)
cat poti de repede-propozitia 2(subordonata Completiva circunstantiala de mod)

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-14T17:02:27+03:00
Sportivul inoata contra curentului.G
andrei este mai mare decat horiaAC
copiii se comporta asemenea parintilor.D sper ca te am ajutat!

Astept ca sa ai un raspuns corect, intelegi ? Repede ....!
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Revin cu raspuns corect, ok , rabdare !
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T17:18:19+03:00
Cercetasul se strecura serpeste printre santinele inamicului ! adverb de mod
Emotia m-a coplesit navalnic. adverb de mod provenit din adjectiv prin schimbatea valorii gramaticale.
Ploua de ieri cu galeata. loc.adverbiala ( prep + subst)
L-au dus cu grija la malul apei. loc adverbiala (prep.+ subst)
prof. V.Rascanu