Delimitati propozitiile si subliniati adverble conform functiei sintactice
*Te va intreba iarna ce-ai uscat vara
*Prostul cearca girla-n gluma si se-neaca inadins
*Corbul in zadar se spala ca negreata nu si-o pierde
*Rasare soarele in toata ziua,dar nu se si vede intotdeauna
Raspuns urgent va rog frumos


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T16:16:50+03:00
Adverbele: vara, inadins, in zadar, intotdeauna
Delimitari: 1. dupa iarna
2. dupa gluma
3. dupa spala
4. dupa ziua
Cel mai bun ? ^^
39 4 39
2014-04-14T16:44:02+03:00
Delimitari  ( "∞" =delimitare) : 1. Te va intreba iarna ∞ ce-ai uscat vara
2. Prostul cearca girla-n gluma ∞ si se-neaca inadins
3. Corbul in zadar se spala ∞ ca negreata nu si-o pierde
4. Rasare soarele in toata  ziua,dar nu se si vede intotdeauna
Adverbele sunt: 
vara, inadins, in zadar, intotdeauna
15 4 15