Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T15:43:53+03:00
A/b=5/2 =>a=5b/2
Aflam cat la % din a este b :p/100 * a=b
                                         p/100*(5b/2)=b
                                         5bp/200=b       ***impartim la b
                                         5p/200=1
                                         5p=200
                                         p=40
R:40 %

va mai pun niste intrebari
pune, ca eu am inteles cum a facut si el
pretul unei biciclete se mareste cu 10%.Dupa un timp ,bicicleta se scumpeste din nou cu 20% din noul pret.,ajungand astfel la pretul de 264lei Care a fost pretul initial al bicicletei? Cu ce procent din pretul initial s-a marit pretul biciletei dupa cele 2 scumpiri?
sti?
???????????????
2014-04-14T15:45:18+03:00
A/b=5/2
5b=2a
a=5b/2

x%a=b
x%5b/2=b
x%5b=2b
x%=2b/5b
x%2=2/5
x%=0.4
x/100=0.4
x=40%