Propoziția predicativă constituie în frază o realizare propozițională a numelui predicativ.
Propozitia predicativa este dupa propozita principala care are un verb pred. : a fi ,a ajunge ,a insemna,a parea , a deveni , a iesi , a se naste ,a se naste, a ramane . Iar subiectiva arata cine face actiunea exprimata prin PV sau PN .

Răspunsuri

2014-01-18T17:59:29+02:00
Subiectivă: DEFINIŢIE: - este subordonata care îndeplineşte în frază funcţia sintactică de subiect al propoziţiei regente: E uşor a scrie versuri. (subiect) E uşor  1/() scrii versuri. 2/ (subiectivă)

Predicativă: - este subordonata care indeplineste in fraza functia sintactica de nume predicativ al propozitiei regente



Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T18:01:31+02:00