bunica a uitata sa cumpere sare,broscuta sare peste mal
Am pus prea multa sare in mancare si Ce repede sare
pai propozitia cu cuvantul ar dupa si dar si felul propozitiei

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-14T15:49:28+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T17:40:27+03:00
El sare cu bucurie (aici sare este verb la diateza activa )
Am pus prea multa sare in mancare (aici sare este substantiv comun )

Am un ar de pamant  (aici cuvantul ar este folosit cu valoarea morfologica de substantiv comun )
El ar dori sa plece (aici ar este verb la conditional optativ )
1 5 1