Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T15:33:54+03:00
X=0,25/k=1/4k
y=0,(3)/k=3/9/k=1/3/k=1/3k

1/4k +1/3k =20 Aduci la acelasi numitor (12k)
3/12k+4/12k=20
7/12k=20
7=240k
k=7/240

=>x=1/4*(7/240)=60/7
    y=1/3*(7/240)=80/7


1 5 1
2014-04-14T15:42:44+03:00
Decii
x+y=20
x
=0.25
y=3supra 9 = 3


de unde ti-a dat tie ca x=0.25?
pt ca este invers proportionala
ai scris o mare prostie, imi pare rau sa iti spun
cum zi tu
pai am facut pe hartie si mi-a dat ca mai sus. de aia am intrebat daca suma e sigur 20 sau 21