Vă rog am nevoie de o propozitie cu cuvintul de-a valma (ceea ce inseamna laolaltă)

2
Ei stau de-a valma pe strada!!!
Când am intrat în cameră toate lucrurile erau de-a valma.
copii se da iarna cu sania dea valma

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T14:51:44+03:00
Se avanta in mare de-a valma, sedusi de soarele apus.
Copiii se avanta de-a valma la joaca.
2 5 2
2014-04-14T14:52:21+03:00
Toti copiii ne dadem de-a valma cu sania.... sau De-a valma ne strangeam pe drum. sper ca te-am ajutat!!
2 3 2