Răspunsuri

2014-04-14T12:43:08+03:00
X este egal cu 356
y este egal cu 495
z este egal cu 508
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T12:51:05+03:00
a+b+c= 1359
a      -        174               = x ---> a = 174+321=495
b      -          35               = x --->b = 321+35=356
c      -        187               = x --->c =321+187= 508
------------------------------------------
↓                 ↓                   ↓
(a+b+c) - ( 174+35+187)=3x
1359 - 396 =3x
3x =963 --> x =321
                                                               a=495 ; b=356 ; c=508