Răspunsuri

2014-04-14T12:39:19+03:00
A+b+c=460                                                                                                                           a:b=1 rest c⇒a= bx1+c                                                                                                        c=b-80⇒b=c+80                                                                                                                   _______________                                                                                                                                   a=|__|+80+c                                                                                                                           b=|__|+80                                                                                                                            c=|__|                                                                                                                                                                                                                                                                              460-160=300                                                                                                                        300:3=30(numarul c)                                                                                                           80+30=110(numarul b)                                                                                                       110+80+30=190+30                                                                                                                               =220(numarul a)                                                                                                                          mi se pare ca am gresit undeva :|                                                                                                                                       
gata acum am inteles
unde ai grasit
unde?
ai scris ca ti se pare ca ai gresit
da
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T13:10:52+03:00

a+b+c= 460
a:b=1,c ---> a= 1x b +c --> a=b+c ; a= c+80+c=2c+80
c=b - 80 --> b=c+80
 a     +   b   +   c=460
  ↓         ↓        ↓
2c+80+ c+80+ c=460
2c+c+c +160 =460
4c+160=460 ---> 4c=460 - 160= 300
                           c=300 : 4=75
                           b=75+80=155
                           a=2x75 + 80=150+80=230
                                                                       a=230 ; b=155 ; c=75
1 5 1