Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T11:31:38+03:00
1) 8.12 + 20.88 + 18.56 + 10.44 = 58

2) Fals, deoarece doar la operatia de impartire se scad exponentii
si sa sti ca la ultimul calcul e 10.44
Nu e 10,44. Ai omis 2-ul de la 1.82. Trebuie sa inmultesti toate zecimalele :)
ba nu e 1.8
este 1.8 nu 1.82
Atunci te rog copiaza corect cand pui intrebarea. Am editat intrebarea cu raspunsul corect
2014-04-14T11:37:38+03:00
LA 1 este 58.11 si la 2 este fals