Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T11:25:02+03:00
Cu palarie:  Boletus , Champignon, Pleurotus
Otravitoare: 
Amarita muscaria, Amanita phalloides
Parazite: 
Coprinus micaceus, Coprinus atromentarius, Boletus pinophilus
Multumeeesc frumos!!!! :D
Cu placere! Cel mai bun raspuns? ^^
dap
Mersi!
2014-04-14T11:48:54+03:00
Ciuperci cu palarie : Pleurotus 
Ciuperci parazite :?? 
Ciuperci otravitoare :Amarita muscaria , Coprinus comatus 
C-am putin dar numai atat am stiut ! Succes !
Mai bine nu raspunzi daca nu poti sa dai raspunsul complet.
Am incercat sa ajut macar cu ceva .
Nu este nimic, oricum daca pun mai multe iau inca un zece pe langa asta. :P
La ciupercile otravitoare stiu mai multe asa ca daca mai doresti iti mai spun