Răspunsuri

2014-04-14T09:51:42+03:00
Scrie despre o intamplare in care Sebastian e personaj principal (ex: Sebastian e jefuit si cainele il ajuta ,..)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T10:05:08+03:00
 Sebastian poate fi un motan mare si pufos, "ceilalti" pot fi un grup de soricei infuriati pe Sebastian, "si un caine" poate fi dulaul care pazeste curtea. Ai putea scrie o intamplare in care ceata nervoasa de soricei ii fac viata un calvar lui Sebastian, si cu se aliaza acesta cu dulaul pe care nu l`a suferit niciodata ca sa se razbune pe soricei :D. E haioasa si ok. Sper sa te ajute.
E super ideea. Multumesc mult.
Cu foarte placere.