Răspunsuri

2014-04-14T09:45:11+03:00
-toate bisect/medianele/mediat sunt concurente intr-un punct ( daca e tr echilat e acelasi punct)
-in tr isoscel bisect e si inaltime, bisect,mediatoare si mediana

si diferente stii?
pai fiecare din ele au cate o proprietate specifica-----> bisect imparte unghiul in 2 , si intersectia bisect e centrul cercului circumscris ...etc
astia le stiu si eu dar imi trebuie inca vreo 2-3
pai cam astea sunt pt gimnaziu (mai sunt -cred- vreo 2 relatii, dar sunt de trigonometrie)
las multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T13:23:45+03:00
Pai bisectuarea,mediana,mediatoarea sunt concurente intr-un punct
toate impart triunghiul in 2 unghiuri congruente
1 5 1