Buna! Trebuie sa desenez ceva care sa se refere la vacanta de iarna, imi dati si mie cateva idei?(as vrea ceva mai original)

2
deseneaza niste munti cu zapada si brazi..daca nu incearca sa desenezi case cu lumini si o luna mare pe cer...
Poti sa faci niste copiii care se bat cu zapada niste brazi cu zapada pe ei si si luminite si niste case...
Sper ca te-am fost de ajutor
Si un om de zapada
faci un sat intr-o parte nu destul de mare cu biserica etc . si un drum care dece la un loc unde copii fac oameni de zapada se bat cu bulgari etc,cerul sa il faci cu gri deschis si bleo si dai cu apa ca sa le imbini iar cu multa apa faci ,cu galben o pata pe cer,iar in partea stanga faci o padure cu brazi,poti face si fulgi ca sa fie mai special...
Niste munci in departare in stanga o cabana niste brazi in dreapta si tu cu niste schiuri sau ceva care sa te distrezi

Răspunsuri

2014-01-18T17:30:00+02:00
Desenezi copii care se bat cu zapada, se dau pe derdelus, fac oameni de zapada sunt o multime de ideei . gasesti mai multe desene pe net.
Pai ai putea sa desenezi case inpodobite cu beculete de iarna ujn bradut in centrul orasului decorat si copii care se joaca tot felul care schiiaza pe casele acoperisurilor zapada pe copacii si te mai gandesti tu
poti sa faci un om de zapada si niste copii care fac omu respectiv
Deseneaza niste copii care se joaca, construiesc oamnei de zapada, fac ingeri de zapada , chestii de astea.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T17:34:29+02:00
Daca te pricepi bine la desenat poti sa faci un deal cu mai multi copii pe saniute si alti. care se bat cu zapada e simplu dar ai grija la umbra culorilor 
1 5 1