Răspunsuri

2014-04-13T22:04:43+03:00
Cei doi se mira de lucrurile pamantene si nu se descurca deloc pe pamant
5 3 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T22:30:08+03:00
-Ce ciudat este acest loc.
-Mie nu mi se pare ciudat.Am mai fost pe aici.
-Serios,cand?
-In urma cu 2 ani.
-Ciudat!Cum ai ajuns aici?
-Cum am venit si de aceasta data.Oricum,nu vi-am spus nimic pentru ca eu tin la acesti oameni si ii admir foarte mult.Pe cand voi,vreti sa ii distrugeti.
-Aceasta distrugere se numeste razbunare.
-Dar de ce faceti acest lucru?Eu nu sunt ca si voi.
-Pentru ca nu se aseamana cu noi.
-Vrei sa fim prieteni?
-Nu,noi extraterestrii nu suntem prieteni.Nu trebuie sa avem nici o trasatura care sa dea dovada ca suntem oameni.
-Ei,bine nu suntem oameni.Dar avem si noi ceva care ne va asemana mereu cu oameni,acest ceva se numeste suflet :)

(Sper sa iti placa) :)
24 4 24
Vai, mersi mult ! :3333
Pentru putin :) ;)
Ms Mult :)