Formuleaza o intrebare potrivita pentru raspunsul care nu are nicio corespondenta

2
aaa deci imi spui la ce lectie??
nu am o lectie
ok
poti sa o faci?
pai ti-a facut miky93 si cred ca e bine

Răspunsuri

2014-04-13T20:49:54+03:00
Care este sinonimul cuvantului "sinonim"?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T21:08:06+03:00
Uite alta: care este sinonimul cuvantului antonim 
mersi
cu placere
Cuvintele " antonim" si "sinonim" au sinonime, da ? Deci exista raspunsuri corecte, corespondente intrebarilor ! prof. V.Rascanu