Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T20:27:47+03:00
Numai o data am mers la circ
nu mai face pe prostu!

demult a trait o printesa
de mult timp am citit cartea

odata a trait un rege
o data , de doua ori,de trei ori am sarit capra

altadata a fost mai bine
alta data era trecuta in catalog

2014-04-13T20:27:50+03:00
Numai luna e linistitoare.
Nu mai citi cartea aia !
Mai demult, nu erau calculatoare.
De mult nu am mai vazut-o.
Odata am pierdut la football
O data importanta este 1 decembrie.
Voi scrie altadata.
Putem alege alta data pentru intalnire.
Salut.

2 5 2