Paul,Marcel si Radu au impreuna 77 de masinute.Daca impartim numarul masinutelor
lui Marcel la numarul masinutelor lui Paul obtinem 4 rest 2.Radu are cu 3 masinute mai
mult decat Marcel.Cate masinute. are fiecare baiat?

2
Da.M-am si verificat.Mie mi-a dat cu virgula.
pai nu putem imparti in bucati masinutele
Asa este.Dar totusi, scrie-mi te rog rezolvarea ta.
eu am facut-o
este bine?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T20:31:09+03:00
Paul:Marcel=4 rest 2  =) Paul = Marcel x 4+2                                                                 Radu=Marcel+3                                                                                                          _____________________________________                                                                Cate masinute are fiecare baiat?                                                                                                  Rezolvare:                                                                                                                         Paul |__|__|__|__|...2..|                                                                                                         Marcel |__|                                                                                                                              Radu |__|..3..|                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      2+3=5                                                                                                                                  77-5=72                                                                                                                                 72:6=12(Marcel)                                                                                                                   12+3=15(Radu)                                                                                                                      12x4+2=48+2                                                                                                                                   =50( Paul)                                                                                                                                                                    Verificare:12+15+50=77(masinute)                                                                                            R : Paul=  50(Masinute)                                                                                                              Marcel=12 (masinute)                                                                                                          Radu=15(masinute            
pai e gresita
cand a mai fost problema?
acum 5 zile
http://brainly.ro/tema/56245
http://brainly.ro/tema/57132
2014-04-13T20:34:26+03:00
P+m+r=77
m:p=4 rest 2
m=4p+2
r=m+3  =4p+2+3=4p+5
p+4p+2+4p+5=77
9p=77-7
9p=70
p=70/9
m=4*70/9=280/9+2 280+18/9=298/9
r=4*70/9=280/9 +5   280+45/9=325/9