Ex1)Numerele
naturale din intervalul(2;5]sunt in numar de ....
Ex2)Suma lungimilor liniilor mijlocii ale unui triunghi echilateral cu
latura de 6cm este egala cu .....
Ex3)Piramida patrulatera regulata V A B C D are toate fetele
laterale triunghiuri echilaterale .Masura unghiului dintre Dreotele
VBsi AC este egal cu ...famile

Ex4)Amplificand fractia 5supra8 cu7,se obtine fractia ...

2

Răspunsuri

2014-04-13T19:30:35+03:00
1)3 numere:3,4,5
2)3+3+3=9
3)
4)35 supra 56
si cum ai fc calculele la ex 4?
inmultesti si numaratorul si numitorul cu 7
ok ms
cu placere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T19:34:15+03:00
1) 3
2) 9
3) 90
4)  \frac{35}{56} (inmultesti 5 si 8 cu 7)
1 5 1