Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T19:30:40+03:00
Vulpea este un animal salbatic care locuieste cel mai des in paduri din tara noastra . Ea poate avea blana cenusie , roscata . Este un animal carnivor . Vulpea este mai mica decat cainele obisnuit si decat lupul . Cantareste intre 7kg-10kg . Corpul are sub 1 m. lungice si coada ei cea stufasa circa 30-40 cm. Ele se hranesc cu gaini si alte pasari . Ea naste o singura data pe an pana la 12 . Naste in vizuini subterane . Puii de vulpe sunt orbi chiar pana la 2 saptamani . Parintii puilor sunt foare grijulii cu ei . 
Succes !
36 4 36
2014-04-13T19:32:52+03:00

Vulpea este o fiinta imprevizibila.Se spune ca este sireata,dar mai siret este omul care o prinde!Are o coada stufoasa si de asemena viclenia ei este foarte mare.Este un mamifer carnivor.Este mai mica decat lupul sau cainele.Are intre 7-10 kg.Unele vupli,in situatii mai rare au peste 10-12 kilograme.
De asemena siretenia i se poate citii in ochii ei.Pui vulpii se nasc in vizuini subterane,o singura data pe an,din martie pana in mai.
Ele au fost vanate cu cruzime ani la rand,pentru ca oamenii nu suporta vulpile,deoarece ele pot da omului niste boli grave.De exemplu turbarea,care poate fi data omului doar printr-o simpla muscatura.


17 4 17