Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T19:27:46+03:00
Romania l-a inceput s-a declarat neutra...Dar pentru ca Austro-Ungaria a luat o parte din Romania (Transilvania),Romania a intrat in razboi de partea Antantei (A intrat in Antanta pentru ca Franta ne-a oferit siguranta...) Si in caz ca vrei si anul in care a intrat in razboi in 1916. :)
Am detalii, dar nimic concret si voiam s-o iau logic. Multumesc:*
Nu ai pentru ce :)
2014-04-13T19:32:43+03:00
Pentru ca Rusia a luat Moldova [ in prezent Republica Moldova ] 
Succes !
De fapt, Romania a fost de partea Rusiei pana in perioada de dupa razboiul de independenta cand Rusia a inceput sa aiba o alta atititudine, fapt ce a determinat Romania sa intre in Tripla Alianta. Apoi, dupa 2 ani de neutralitate, in 1916, Romania a intrat in razboi de partea Antantei pentru a elibera Transilvania de sub ocupatie austro-ungara. Cand a luat Rusia Moldova?