Ajutor alcatuieste enunturi in care adverbele nehotaate din prepozitiile de mai jos sa fie elemente de relatie in fraza
a) o astept cu drag oricand
b)este bine oricum
c)ar pleca in vacanta oriunde
multumesc cu tot respectul :*

2

Răspunsuri

2014-04-13T18:18:16+03:00
Vine oricand vrea
va fi oricum doreste
doarme pe oriunde apuca
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T18:18:39+03:00
O astept cu drag oricand vrea sa vina
Este bine oricum spui
Ar pleca in vacanta oriunde si-ar propune
1 5 1