Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T17:52:19+03:00
Cand incepi sa scrii despre semnificatia unui titlu ( se mai intalneste) sau pur si simplu despre un anumit text , incepi prima data cu numele sau si autorul , in introducere vorbesti despre autor despre cum crezi ca vede autorul ceea ce a scris, in cuprins te folosesti de actiunile intamplate , creionezi figurile de stil , sentimentele autorului. Iar in incheiere iti spui opinia despre acel text. :)
2 4 2
2014-04-13T17:53:20+03:00
In  introducere poti spune cate ceva despre text, autorul. In cuprins poti spune mesajul. Figurile de stil si imaginile artistice contribuie la scoaterea in evidenta a mesajului. Spui despre sentimentele transmise de catre autor prin mesajul lui, iar ca incheiere poti face o concluzie. Succes! ^^

multumesc. Iar daca am text argumentativ, trebuie ca in prima parte sa scriu despre procedeele artistice, dar cum ar trebui sa sune al doilea argument?