Răspunsuri

2014-04-13T17:53:26+03:00
Care a venit?-pron interog
care prieten pleaca?-adj pron interog
stie care e vinovatul-pron relativ
stie care elev invata-adj pron relativ
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T17:55:45+03:00
Substantiv: Două care cu boi treceau prin fata porții.
pronume relativ: Fata care stă acolo e prietena mea.
adjectiv pronominal relativ: Care elev muncește acela va câștiga.
pronume interogativ: Care este răspunsul corect?
3 5 3