Răspunsuri

2014-04-13T17:42:48+03:00
De la furnici lumea are de invatat ca oricat de mic ai fi , harnicia trebuie sa existe in masura proprie. :)
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T17:45:02+03:00
Noi trebuie sa invatam de la furnici sa fim harnicii in primul rand
in al doile arand ca in echipa totul iese mult mai bine si mai rapid
iar  in  ultimul rand nu conteaza ca suntem mici dar daca avem vointa putem face multe lucruri
 cred ca iti sunt de folos 
7 4 7