1Cum trebuie sa procedam la aflarea greutatii unui corp cu masa necunoscuta daca dinamometrul va fi inlocuit cu un set de mase marcate?

2Cum trebuie sa procedam la aflarea greutatii unui corp cu masa necunoscuta daca

v-om utiliza un fir elastic in loc de dinamometru?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T17:40:09+03:00
1.  greutatea corpului = masa maselor marcate*10(constanta g)

 
dar cum sa aflu asta daca greutatea masei necunoscute este de exemplu 0,6N iar asa masa marcata nu avem?
Ajutati-ma va rog deoarece intrebarile acestea le am la o lucrare de laborator din ,Caiet pentru lucrari de laborator la fizica' clasa VII
2014-04-13T23:46:19+03:00
Asa am gasit si eu pe internet ca greutatea corpului=masa maselor marcate * 10 ( constanta g)...
multumesc,am inteles.Dar la a doua intrebare?