M-am apucat de scris o carte despre cum arata adolescenta in viziunea mea , cu accente de poveste S.F. .. ce ar trebui sa mai scriu in ea? Adica , ar trebui sa introduc scenarii de dragoste intre personajul principal si baiatul de care este indragostit?

2

Răspunsuri

2014-01-18T17:14:39+02:00
Depinde cum vrei tu... sa  evidentiezi adolescenta ar trebui sa scrie o pov... cu o fata.. avand o relatie... pentru inceput.. se despart... cum sufera... na e o idee:p

poti sa zici de o fata care se indragosteste pentru prima oara
merci de idei
imi dai punctele???
nu pentru ca ai raspuns printr-un comentariu la un raspuns
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T17:16:18+02:00
Ar fi o idee. Dar e prea comun sa introduci scene de dragoste. Incearca sa fii originala .
Daca vrei ceva de dragoste ar fi frumos sa inventezi ceva dar la sfarsitul cartii si cand o sa fii mai mare sau mno ... cand o sa experimentezi dragostea ai putea sa continui. :)
Depinde de cum faci aceasta carte ........ cum o realizezi si ce cuvinte adaugi in aceasta cu privire la adolescenta!.