Răspunsuri

2014-04-13T16:59:25+03:00
Elementul comun,care leaga cele doua subcontinente, il constituie un lung lant alpin,paralel cu Oc. Pacific.este Cordiliera Americana,subinpartita in Cordiliera Nord-Americana( Muntii Stancosi) si Cordiliera Andina (Muntii Anzi).acest lant se continua peste America Centrala si intr-o serie de insule muntoase din Antile.sectorul central este cel mai labil sub raport tectonic, aici existand peste 300 de vulcani dintre care 30 activi:Orizaba 5700m, Popocateptl 5 452m
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T17:03:35+03:00
Parcul national Everglades este o rezervatie naturala din statul Florid Statele Unite ale Americii.Este cea mai mare rezervatie naturala subtropicala din Statele Unite continand 25$ din terenul original al regiuni mlastinoase din sud-vestul Floridei.
 Este vizitat de peste 1 milion de oameni pe an, fin a treia mare rezervatie din cele 48 state americane. Spre deosebire de alte rezervatii din Statele Unite ,rezervatia Everglades a fost creata sa protejeze ecosistemul fragil al zonei.Protejand cea mai mare zona din estul fluviului Mississippi, parcul este cel mai important teren de inmultire pentru pasarile tropicale de plaja 'Semipalmated Sandpiper' din America de Nord si contine cel mai mare ecosistem de mangrove din emisfera vestica.Peste 350 de specii de pasari,300 de specii de pesti de apa dulce si sarata, 40 de specii de mamifere, 50 de specii de reptile traiesc in Rezervatia naturala Evergaldes.