pastrarea ritmului si a masurii, evitarea hiatului , rostirea intr-o silava
silaba*
pastrarea ritmica rostirea intro silaba
Rostirea intr-o silaba a unui cuvant cu inceputul altui cuvant, caderea unei silabe, daca este opera epica vei spune ca pentru cursivitate vorbirii, daca este opera lirica vei zice ca din necesitati de versificatie(masura si ritm).
Multumesc, am rezolvat-o :*

Răspunsuri

2014-04-13T15:38:48+03:00
Cratima,semn ortografic, s-a folosit in structura citata pentru pastrarea ritmului si a masurii versurilor si pentru a marca rostirea intr-o singura silaba a 2 parti de vorbire diferite:prepozitia simpla 'de' si substantivul comun simplu,nearticulat cu forma de singular "aur"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T15:53:43+03:00
Cratima semn de ortografie leaga doua parti de vorbire diferite si ajuta la pastrarea rimei ,ritmului si a masuri .