Poate cineva sa mi dea niste titluri de carti romantice cunoscute :)) dar nu foarte lungi si plictisitoare?:X

2
Imbogatirea vocabularului va fi pedepsita cu inchisoare de la 3 la 10 luni/ani in maxim 40 de ani.Ai grija ce faci..
hahaha:))) multumesc ca m ai anuntat:)) voi tine cont de sfatul tau:))
Cu foarte placere. Sunt angajat in salvarea speciilor pe cale de dispartie.
Toate cartile de la John Green si The Hunger Games
mersiii

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T15:33:50+03:00
Twilight / 50 de nuante de gri / The Notebook / A Walk to Remember / The fault in our stars .. si altele daca nu ajung :)

e ceva si asta:))
:))
Daca nu-ti plac filmele koreene, ramai cu exemplele date, nu este alta solutie :D
:)))))
haha:)) asta e:) ma multumesc cu ce am:)
  • Utilizator Brainly
2014-04-13T15:39:16+03:00
Gone with the Wind
Twilight
New Moon
Memoirs of a Geisha
Interview with a Vampire
Anna Karenina