Răspunsuri

2014-04-13T15:08:51+03:00
90 de grade  oricare ar fi masura acestora
Fie unghiurile aom si mob unghiuri adiacente suplementare => masura lui aob =180 
Fie oc bisect lui aom si od bisect lui od 
Avem astfel unghiurile com =aom/ analog pt mod=mob/2 
Inlocuim pe aom ca 180-x
avem (180-x)/2=x/2 => => 180-x=x=> x=90
28 3 28
O rezolvare
e logic, acuma editez
cel mai bun rasp s'il te plait ?
trebuie sa rezolvi
90 de grade - unghi drept
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T15:17:29+03:00
UNGHIUL FORMAT DE BISECTOARELE A DIUA UNGHIURI ADIACENTE SUPLEMENTARE ESTE UN UNGHI DREPT
17 3 17