Un numar de elevi cuprins intre 190 si 225 au participat la un concurs pe echipe .Daca se imparteau in echipe de cate 5 elevi , ramaneau 4 elevi necuprinsi in echipe , daca se imparteau in echipe de cate 7 elevi ,ramaneau iar 4 elevi necuprinsi in nicio echipa .
a) Stabiliti numarul elevilor participanti
b)Daca se imparteau in grupe de cate 6 elevi , cati elevi ramaneau necuprinsi in nicio echipa.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T15:24:41+03:00
Numerele divizibile cu 5 din interval sunt:220,215,210,205,200,195 daca la fiecare adugam restul conform algoritmului de calcul al deimpartitului la impartirea cu rest obtinem numerele:224,219,214,209,204 ,199 din care impartite la 7 si dind restul 4 este doar numarul 214.
214÷6=35 r 4
2 5 2
2014-04-13T15:30:14+03:00