In triunghiul ABCdreapta AD(D apartine (BC))(imparte latura[BC]in doua parti congruente si formeaza cu dreapta BC unghiuri de 90grade.masura unghiului C fiind de 40grade,sa se calculeze masurile unghiurilor triunghiului ABC.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T17:10:42+02:00
Nu am timp acum sa spun toata problema dar daca C are 40 grade rezulta ca suma celorlalte doua e 180-140 adica 120. Scuze ca nu spun toata problema dar repet nu am timp acum
se formeaza doua triunghiuri ADC si ADB,si in triunghiul ADC ,D=90 , C=40 si A=50 iar cele doua triunghiuri sunt congruente.Sper ca team ajutat .
multumesc mult
2014-01-18T17:11:21+02:00
Masura ungiului ADC este 90 gr rezulta ca triunghiul este isoscel cu baza BC si cu AB=AC
cum C=40 gr rezultca ca si B=40 gr
A=180 -B-B
A=180-40-40
A=100 gr