Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T14:19:02+03:00
Dragi bunici,

Ma bucur enorm de mult caci odatata cu venirea sarbatorilor de Paste , am ocazia sa va vizitez, sper ca au inflorit corcodusii din gradina , si sper ca si de data aceasta , bunica ma va astepta cu oua sa le vopsim impreuna. Pana voi ajunge , sper sa va gasesc sanatosi. Cu drag ( cum te numesti ) . :)
8 4 8
2014-04-13T14:25:34+03:00
Dragi bunici,
va scrie nepoata voastra cea mult iubita x de la mare pentru a va povesti  cat de bine este pe nisipul fin si fierbinte.m-am cazat la o pensiune de pe litoral cu un pret acceptabil dar vestea buna este camera este curata si foarte primitoare.seara am facut plimbari lungi impreuna cu noile mele prietene.vremea e minunata si abia astept sa ma intorc acasa la parinti. mi-a foarte dor de ei!
mentionez ca am adunat scoici si v-am facut coliere pe care abia astept sa vi le dau cand o sa ne revedem.                            
                                                                       cu drag,nepoata voastra x


7 3 7