Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T14:18:09+03:00
Te duci in triunghiul  DAB si tezolvi cu pitagora ( AD la a 2 = DB la a 2 - AB la a 2 , AD= 16-10,24   AD=5,76 /* 100 AD= 576  AD = 24            distanta de la A la BD = C1 * C2 supra 2 = 24 *32 supra 2 = 384 ( simplifici)  
  
3 3 3
2014-04-13T15:52:47+03:00
Intotdeauna distanta de la un punct la o dreapta este perpendiculara  din  acel punct la dreapta data
1 3 1